درباره ما

یکی از علومی که در چند دهه اخیر به جامعه دندانپزشکی جهان معرفی شده و همواره بر وسعت و اهمیت آن در علم دندانپزشکی افزوده می شود، ایمپلنت های دندانی (Dental Implants) می باشد. این رشته همواره کوشیده است با بهره گیری از آخرین فناوری روز و با تلفیق بسیاری از مزایای رشته های تخصصی دندانپزشکی از جمله پروتز، پریو، جراحی، رادیولوژی و آسیب شناسی و ... شرایط جایگزینی دندان های از دست رفته را فراهم سازد و البته در این زمینه پیشرفت های چشمگیری بدست آمده است.بدین منظور شرکت آسااونیک تنها نماینده انحصاری کمپانی JDental Care ایتالیا فعالیت خود را بر  روی بازاریابی و توزیع محصولات این کمپانی متمرکز  نموده است.


شرکت JDental Care بر پایه آمیزه ای از تجربه و فن آوری  و با بکارگیری تجربه های دندانپزشکان ، متخصصان ایمپلنتولوژی و همچنین تیم خبره مهندسی در زمینه طراحی و تولید ایمپلنت های دندانی بنا شده است. این شرکت  مستقر در شهر مودنای ایتالیا ، منطقه ای با بالاترین سطح دانش در زمینه اجرا کردن micromechanics در علوم پزشکی ، می باشد. هدف اصلی این شرکت طراحی، توسعه و تجارت ایمپلنت های دندانی است که با توجه به ویژگی های نوآورانه و منحصر به فرد آن می تواند تمامی نیازهای معمول و خاص دندانپزشکان و بیماران را تامین نماید.


شرکت آسااونیک در راستای حفظ اعتماد مشتریان، همواره بر ارائه محصولات ایمپلنت های دندانی  مورد تائید و با قیمت مناسب در بازار ایران تلاش نموده است. این شرکت با تأکید بر آموزش های علمی و عملی در حین بازاریابی، حضوری فعال در کنگره های داخلی و بین المللی دندانپزشکی دارد. در نهایت " فقط لبخند بزنید " تنها پیام شرکت آسااونیک به تمامی بیماران و دندانپزشکان است چرا که هیچ چیز آسانتر از لبخند زدن نیست .